Info bestellen, afrekenen en inloggen

Je kunt in de webwinkel luisterboeken bestellen en afrekenen met Ideal (Nederland) en Bancontact (België). Indien je contant of via een betaalkaart wilt betalen, stuur dan even een e-mail naar shop@claudiavanzee.nl. Je kunt kiezen of je als een ‘gast’ je bestelling doet, of dat je een account aanmaakt. Je mag je adres invullen maar dit is geen verplicht veld. Behalve als we je iets mogen opsturen. 

Als je ervoor kiest om bij je bestelling een account aan te maken, dan kun je hier je downloads (luisterboeken) terugvinden. Voor online aankopen hoef je alleen jouw naam en e-mailadres in te vullen. Als je een boek hebt besteld, vul dan ook even het adres in waar we dit naartoe kunnen sturen (tenzij het om afhalen gaat). Je kunt jouw bestellingen en inloggegevens inzien en aanpassen via ‘mijn account‘, rechtsboven in de menubalk, onder ‘winkelen’. 

Zodra jij hebt afgerekend, kom je op een pagina waar alle bestanden direct te downloaden zijn. Bovendien ontvang je direct een bestelbevestiging per e-mail met hierin tevens de downloadbestanden. Als je een account hebt aangemaakt, dan zijn de bestanden ook in je account opgenomen. 

Neem contact op via shop@claudiavanzee.nl als je een vraag of een klacht hebt over jouw bestelling.

Op de website doen we er alles aan om een zo goed mogelijk beeld te geven van de aankoop, in dit geval van een luisterboek. Je kunt een inkijkexemplaar of een gratis podcast lezen of luisteren. Helaas is het niet mogelijk een luisterboek te retourneren. 

Indien je een gedrukt boek wilt retourneren, stuur dan een retourverzoek naar shop@claudiavanzee.nl. De kosten van het retourneren zijn voor de koper, evenals het risico van transportschade of het niet accepteren van de retour. Retouren worden geaccepteerd indien het boek ongelezen is. Het verschil tussen ‘doorbladeren’ en ‘lezen’ van een boek is goed te zien en ter beoordeling van de verkoper. 

De boeken worden via deze website verkocht en vanaf januari 2024 zijn zij eveneens via Amazon en Bol.com verkrijgbaar. De boeken zijn in eigen beheer uitgegeven en kunnen in alle winkels verkocht worden. Ben je geïnteresseerd om samen te werken, neem dan contact op met info@claudiavanzee.nl.

Bij lezingen, workshops en trainingen kun je de  boeken inzien, laten signeren en kopen. In de agenda vind je alle activiteiten. 

Het versturen van een postpakketje vanuit Nederland naar landen binnen en buiten Europa, is in vergelijking met andere landen, heel duur. Een boek versturen naar België of Duitsland kost al gauw €10. Indien je niet in Nederland woont, is het interessanter om je boek(en) te bestellen via Amazon. De boeken worden lokaal geprint en verzonden. 

Het versturen van een postpakket van Nederland naar een ander Europees land, zoals Duitsland of België, kost €10 (exclusief verpakkingsmaterialen). De winstmarges op boeken zijn van dien aard, dat ik de kosten helaas moet doorberekenen. Je betaalt €8 per postpakket, als je één of twee boeken bestelt. Indien je er drie bestelt en de waarde is €55 of hoger, dan betaal ik de kosten en zijn de verzendkosten gratis.

Als je één of twee boeken bestelt, kan dit ook via Amazon, je betaalt dan €3 verzendkosten per boek (in de prijs verrekend). Op dit moment zijn alleen ‘Op reis met Claudia’ en ‘Kiezen voor de HartsKracht’ via Amazon verkrijgbaar. 

Een aantal van mijn boeken publiceer ik via Amazon, zodat ze wereldwijd verkrijgbaar zijn voor gratis of lage verzendkosten. Een boek wordt pas geprint na een bestelling. Het bedrijf neemt het hele proces van bestellen, afrekenen en (retour) verzenden voor hun rekening. Ik ontvang maandelijks de royalties over de verkochte boeken en heb geen idee wie ze besteld heeft en welke drukker ze heeft verzonden. Je kunt op Amazon een review plaatsen nadat je het boek besteld (gelezen) hebt. Graag zelfs!